«Медіа група Україна» об'єднує свої інформаційні активи в єдиний бренд

Читать на русском
З 14 лютого Медіа Група Україна запускає єдину масштабну інформаційну платформу - Сегодня.

«Медіа група Україна», що входить до холдингу СКМ бізнесмена Ріната Ахметова, вирішила об'єднати свої інформаційні активи в єдиний бренд.

Про це йдеться в повідомленні на сайті холдингу, передає «Слово і Діло».

ЗМІ під загрозою закриття: що відбувається на українському медіаринкуНаприкінці року більшість телевізійних каналів і друкованих видань оновлюють ліцензії на право здійснювати професійну діяльність. Однак цьогоріч цілій плеяді видань Нацрада з питань телебачення і радіомовлення відмовила в продовженні ліцензії.

Так, під єдиним брендом «Сегодня» буде об'єднано інформаційне мовлення телеканалу «Україна», сайт segodnya.ua і газета «Сегодня».

«Наше завдання — донести глядачам і читачам необхідну їм інформацію оперативно та зручному каналу. Саме тому було прийнято рішення про створення єдиного новинного бренду «Сьогодні», - прокоментував рішення керівник медіагрупи Євген Лященко.

Нагадаємо, в лютому телеканал «Україна» отримав нового керівника.

Раніше повідомлялося, що найбільші соціальні медіа заявили про спільну боротьбу проти екстремізму.

Ефірні квоти: що обіцяли політики для захисту вітчизняного медіапродукту.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: