«Медіа група Україна», що входить до холдингу СКМ бізнесмена Ріната Ахметова, вирішила об'єднати свої інформаційні активи в єдиний бренд.
Про це йдеться в повідомленні на сайті холдингу, передає «Слово і Діло».
ЗМІ під загрозою закриття: що відбувається на українському медіаринкуНаприкінці року більшість телевізійних каналів і друкованих видань оновлюють ліцензії на право здійснювати професійну діяльність. Однак цьогоріч цілій плеяді видань Нацрада з питань телебачення і радіомовлення відмовила в продовженні ліцензії.
Так, під єдиним брендом «Сегодня» буде об'єднано інформаційне мовлення телеканалу «Україна», сайт segodnya.ua і газета «Сегодня».
«Наше завдання — донести глядачам і читачам необхідну їм інформацію оперативно та зручному каналу. Саме тому було прийнято рішення про створення єдиного новинного бренду «Сьогодні», - прокоментував рішення керівник медіагрупи Євген Лященко.
Нагадаємо, в лютому телеканал «Україна» отримав нового керівника.
Раніше повідомлялося, що найбільші соціальні медіа заявили про спільну боротьбу проти екстремізму.
Ефірні квоти: що обіцяли політики для захисту вітчизняного медіапродукту.
Підписуйтесь на наш аккаунт в Telegram, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.