Безвізовий режим: чи стане простіше українцям літати та як зміниться ринок авіаперевезень?

Читать на русском
Олександр Каваексперт з питань транспорту
Богдан Долінцеексперт авіаційної галузі

Наскільки простіше буде літати – питання суперечливе, тому що кожна країна може посилити свої правила для в'їзду.

Про це в коментарі «Слову і Ділу» розповів незалежний транспортний експерт, колишній заступник міністра інфраструктури України Олександр Кава, аналізуючи заву компанії Wizz Air про зміни у сфері авіаперевезень у разі отримання безвізового режиму з ЄС.

«Безумовно, зміни будуть у тому контексті, що потреба й попит між Україною та містами Євросоюзу збільшаться. Відповідно, бюджетні авіакомпанії бачать, що для них це потенційний додатковий пасажиропотік. Дешевше літати ми від цього точно не станемо», – розповів Кава.

Експерт авіаційної галузі Богдан Долінце переконаний, що на ринку можуть виникати нові маршрути, але навряд чи відразу буде якийсь лавиноподібний пасажиропотік.

«Так, певний відсоток може почати літати більше, але масового потоку не буде, адже доходи не зростуть. У тих, хто не мав коштів на перельоти, вони не з'являться», – підкреслив він.

Що потрібно знати при купівлі авіаквиткаНоворічні свята є чудовою нагодою здійснити подорож в іншу країну або на інший континент. «Слово і Діло» вирішило прояснити, що означають терміни, які вказані на квитках.

Крім того, зауважив експерт, візи зникнуть у нас, але в Європі може бути більш жорстка перевірка, а якщо в органів контролю виникнуть питання щодо персони, безвізовий режим не допоможе.

При цьому, додав він, безвізовий режим не дає автоматичного права на проживання чи працевлаштування в країнах ЄС.

Як відомо, в листопаді компанія Wizz Air почала здійснювати перельоти за двома новими маршрутами з Києва – до Ганновера (Німеччина) та Вроцлава (Польща).

Раніше компанія Wizz Air оголосила про запуск нового маршруту з Києва до Братислави.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: