Охочих будувати залізницю по Керченському мосту в Росії не виявилося

Читать на русском
Потенційних підрядників відштовхує не достатньо висока сума, яку РФ планує витратити на створення залізничних підходів – 16,9 млрд рублів або 276 млн доларів США.

Другий за рахунком конкурс з вибору генпідрядника на будівництво залізничних підходів до мосту зірвався через відсутність заявок.

Ситуація загрожує зсувом терміну виконання робіт з будівництва мосту, терміни здачі в експлуатацію якого заплановано на листопад 2019 року, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на «Комерсант».

Потенційних підрядників відштовхує не достатньо висока сума, яку РФ планує витратити на створення залізничних підходів – 16,9 млрд рублів ($276 млн).

Глава «Infoline-Аналітики» Михайло Бурмістров зазначає, що ціна не забезпечує високої маржинальності, проект «надзвичайно відповідальний і складний через високу сейсмічну активність, а виконавець з високою ймовірністю підпаде під санкції».

На його думку, якщо підрядника виберуть в першому кварталі 2017 року, то збереження термінів можливо. Але якщо конкурс знову не відбудуться, будуть потрібні «адміністративні рішення», щоб не допустити зриву запуску залізничного сполучення.

Стало відомо, кораблі яких країн найчастіше відвідують КримЗа два тижні, з 9 до 22 травня 2016 року, порти окупованого Криму відвідали 34 кораблі країн-порушників режиму санкцій.

Транспортний перехід через Керченську протоку спроектований у вигляді двох паралельних мостів. Відкриття автомобільного руху має відбутися в кінці 2018 року, залізничного – в 2019 році. За проектом довжина залізничного підходу складе 18 кілометрів, він буде примикати до одноколійної ділянки Керч-Джанкой. Підхід до мосту буде неелектрифікований двоколійний, з можливою електрифікацією в майбутньому. Прогнозований вантажопотік – 13,5 млн тонн в рік, пасажиропотік – 14,4 млн осіб.

Нагадаємо, що окупований Крим обіцяють підключити до газотранспортної системи Росії в грудні.

Як раніше повідомлялося, «Чорноморнафтогаз» отримав дозвіл на будівництво магістрального газопроводу Керч-Сімферополь-Севастополь.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: