Автобан Одеса-Рені може дати 10 тисяч робочих місць

Економічний ефект для країни від будівництва дороги може виражатися в плюс 1 відсотку зростання ВВП на рік.

Реалізація проекту будівництва нової швидкісної магістралі Одеса-Рені може сприяти створенню 10 тисяч робочих місць протягом трьох років.

Водночас кожен долар, вкладений у дорогу, міг би дати економіці України додаткових 2-3 долари, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на ЦТС.

Економічний ефект для країни від будівництва дороги може виражатися в плюс 1% зростання ВВП на рік. Потужний імпульс отримають дорожня, будівельна, металургійна галузі. Запуск магістралі міг би дати поштовх розвитку туристичної галузі на понад сотню кілометрів поки майже недоторканого чорноморського узбережжя в регіоні.

«Ми порахували економічний ефект загалом для України, а не для галузі, тому що для будівництва цього об'єкта потрібно використовувати українські комплектуючі матеріали. Найголовніше – ми випередили вплив проекту на економіку: бюджетні надходження, кількість робочих місць, які будуть створюватися, й побічні проекти», – зазначив ініціатор проекту Анатолій Амелін.

Володимир КістіонВіце-прем'єр-міністр України
Кістіон пообіцяв, що у 2016 році буде відремонтовано 18 відрізків автодороги Одеса — РеніСказано 4 липня 2016 р.Статус обіцянки: У процесі

Нагадаємо, що Президент України Петро Порошенко розраховує залучити кошти Європейського Союзу на ремонт автодороги Одеса-Рені.

У серпні Кабінет міністрів України виділив решту обсягу фінансування ремонту дороги Одеса-Рені в розмірі 400 млн грн.