Останні півтора року українські фахівці працювали над модернізацією першого ступеню ракети-носія Antares, адаптуючи його до нового двигуна, що втілилося в успішному польоті до Міжнародної космічної станції.
Про це заявив секретар Ради національної безпеки і оборони України Олександр Турчинов, передає «Слово і Діло».
«Перед українськими фахівцями-ракетниками стояло унікальне завдання: у найкоротші терміни забезпечити адаптацію нового двигуна до ракети, спроектованої під зовсім інший двигун. І їм вдалося! Зміни в конструкції ракети-носія дозволили істотно підвищити її енергетичні можливості та економічну ефективність», – зазначив секретар РНБО.
«Рішення про заміну російського двигуна, який раніше використовувався в ракеті, було ухвалене у 2014 році, після того як ракета-носій через проблеми з російським двигуном вибухнула за лічені секунди після старту», – розповів Турчинов.
Секретар РНБО нагадав, що головним розробником ракети-носія є американська компанія Orbital АТК, а основну конструкцію першого ступеню створили вітчизняні державні підприємства космічної галузі КБ «Південне» ім. Янгеля та ВО «Південний машинобудівний завод ім. Макарова» в кооперації з підприємствами «Хартрон-АРКОС», «Хартрон-ЮКОМ», «ЧЕЗАРА», «РАПІД» та іншими.
Нагадаємо, що сьогодні, 18 жовтня, о 02:45 за київським часом з острова Воллопс (штат Вірджинія, США) відбувся успішний пуск модернізованої ракети-носія середнього класу Antares-230 із транспортним космічним кораблем Cygnus.
Як повідомлялося раніше, за підсумками першої половини 2016 року підприємства космічної галузі України збільшили обсяги виробництва на 47% – до 1,35 млрд грн у річному вимірі.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»