«Антонов» зніме із себе відповідальність за безпеку російських Ан-124 «Руслан»

Читать на русском
В такому разі авіаційні події тягнуть за собою загрозу життю та майну громадян тих країн, де будуть експлуатуватися ці літаки.
Ан-124-100 «Руслан»

Державне підприємство «Антонов» зніме із себе всю відповідальність за забезпечення безпечної експлуатації Ан-124-100 «Руслан» у разі їх виведення з-під нагляду підприємства.

Про це йдеться в офіційній заяві держпідприємства, передає «Слово і Діло».

«У разі виведення цивільних літаків Ан-124-100 «Руслан» з-під нагляду ДП «Антонов», підприємство буде змушене звернутися до міжнародних авіаційних організацій із заявою про зняття із себе відповідальності за забезпечення безпечної експлуатації цих повітряних суден на міжнародних авіалініях», – йдеться в заяві.

У тексті заяви підкреслюється, що в такому разі авіаційні події тягнуть за собою загрозу життю та майну громадян тих країн, де будуть експлуатуватися ці літаки.

Відзначимо, що ДП «Антонов» є розробником цивільного літака Ан-124-100 й власником сертифікату типу №ТЛ 0021, виданого авіаційною владою України, та сертифікату типу №24-124-100, виданого Авіарегістром Міждержавного авіаційного комітету (АР МАК).

Компанія також є автором Програми збереження цілісності конструкції та контролю старіння літаків Ан-124-100 «Руслан» і Програми контролю відмовобезпеки. Суворе виконання цих програм є головною умовою безпечної експлуатації літаків Ан-124-100 «Руслан».

Україна та Азербайджан готуються до спільного виробництва Ан-178Влада Азербайджану висловила зацікавленість в організації збирання транспортних літаків Ан-178 розробки держпідприємства «Антонов» на власних потужностях.

«У зв'язку з цим будь-яка спроба передати функції організації, відповідальної за типову конструкцію, іншому підприємству за наявності розробника, що функціонує, грубо суперечить стандартам ICAO, а також авіаційним правилам і нормам Євросоюзу, США, України та РФ», – акцентують увагу в компанії.

Нагадаємо, що авіаційна влада Російської Федерації має намір відмовитися від послуг ДП «Антонов» за підтримки льотної придатності літаків Ан-124-100 «Руслан» і передати функції розробника КБ «Ілюшина».

Як повідомлялося раніше, ДП «Антонов», що входить до складу ДК «Укроборонпром», уклало два контракти з канадською Esterline CMC Electronics на поставку авіоніки для оснащення транспортних літаків Ан-124, а також пасажирських Ан-148/158 і військового Ан-178.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: