Національний банк України попереджає клієнтів про виникнення нового виду шахрайства з платіжними картами у вигляді крадіжки даних за допомогою систем зовнішніх інтерактивних голосових відповідей (IVR).
Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на прес-службу Нацбанку.
«Власникам платіжних карток телефонують не самі шахраї, а запрограмовані ними роботи, які від імені «банку» просять надати інформацію про платіжну картку або логін/пароль від веб-банкінгу, які необхідні для здійснення платежу», – пояснюють у НБУ.
Нацбанк попереджає, що інформацію щодо номера карти, слова-пароля, суми й дати останнього зарахування на карту можна надавати лише під час проходження ідентифікації в разі самостійного звернення до банку.
У всіх інших випадках дані платіжної картки (повний номер карти, термін її дії, код CVV/CVV-2, ПІН-код до карти), логін/пароль для входу до інтернет-банкінгу є конфіденційними й не мають надаватися іншим особам (у тому числі працівникам банків, в яких відкриті карткові рахунки).
«Працівники банку за жодних обставин не будуть і не мають права телефонувати клієнту із запитом такої інформації», – підкреслюється в повідомленні регулятора.
Якщо ж інформація з карти потрапила до рук зловмисників, необхідно негайно звернутися до контакт-центру банку-емітента та здійснити її блокування.
Нагадаємо, що НБУ планує перерахувати протягом 2016 року до Державного бюджету України дохід у розмірі 38 млрд 164 млн грн, що на 164 млн грн більше, ніж було заплановано в Держбюджеті.
У травні Нацбанк звернувся до Верховної Ради з проханням ухвалити законопроект, спрямований на зниження вартості кредитів.
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»