Керівництво ПАТ «Укрзалізниця» звернулося з проханням до Ради національної безпеки і оборони зберегти залізничне сполучення з низкою підприємств, які розташовані на території ОРДЛО.
Про це пишуть «Українські Новини» з посиланням на в. о. голови правління «Укрзалізниці» Олександра Завгороднього, повідомляє «Слово і Діло».
Окрім прохання, в «Укрзалізниці» запропонували механізм, який би допоміг одночасно виконати вимоги РНБО та захистити єдину диспетчерську систему від несанкціонованого доступу.
Так, замість ДП «Донецька залізниця» створено однойменний регіональний філіал ПАТ «Укрзалізниця» з місцем дислокації в місті Красний Лиман, що розташоване на підконтрольній Україні території Донбасу.
Пропонується на базі філії створити Донецьку та Луганську дирекції залізничних перевезень із включенням до їх складу необхідних комунікацій і штату співробітників. Оплата за перевезення вантажів зі станцій на неконтрольованих територіях у повному обсязі буде проводитися виключно на території, підконтрольній Україні.
У зв'язку з цим «Укрзалізниця» також просить РНБО надати дозвіл на співробітництво з суб'єктами господарювання на території проведення АТО.
Повідомляється, що всі перевезення із зони АТО по всій транспортній мережі «Донецької залізниці» будуть контролюватися спецслужбами та прикордонниками.
У Бурбака розповіли, які реформи чекають «Укрзалізницю»Перший заступник гендиректора з реформування «Укрзалізниці» повідомив, що з 2015 року буде виконувати функції господарюючого суб'єкта
Нагадаємо, що підприємства вугільної та металургійної промисловості звернулися до керівництва країни з проханням не переривати залізничне сполучення з підприємствами на території ОРДЛО, які працюють у рамках українського правового поля.
Нагадаємо, що «Укрзалізниця» отримала 1 млрд грн на оновлення залізничного полотна, придбання локомотивів і ремонт парку.
Як повідомлялося раніше, Антимонопольний комітет України припинив закупівлю дизпалива для потреб залізниці.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»