«Укрзалізниця» поки бере пальне в борг

Читать на русском
Приватні компанії продовжують блокувати тендер на закупівлю пального, через що Укрзалізниці доводиться брати його в борг.

Ситуація із заблокованим тендером ПАТ «Укрзалізниця» поки залишається критичною, залізничникам доводиться брати дизельне паливо для локомотивів у борг.

Про це агентству «УНН» розповіли в прес-службі філії «Центр забезпечення виробництва» української залізниці, передає «Слово і Діло».

«Ситуація з постачанням палива для локомотивів лишалася напруженою. Попри те, що «Укрзалізниця» домовилася про постачання енергоносія на кілька діб у борг, рішення питання не було. Філія «Центр забезпечення виробництва» сподівається на якомога скоріший розгляд питання в Антимонопольному комітеті», – зазначили в організації.

Як відомо, тендер на постачання дизельного палива «Укрзалізниці» був заблокований Антимонопольним комітетом України за скаргою компаній «ОККО» та «Елемент нафти».

В керівництві залізничного монополіста стверджують: звинувачення, з якими звернулися до АМКУ зазначені компанії, безпідставні та є елементом тиску бізнесу на «Укрзалізницю».

«Це таке попередження нам: не будете співпрацювати, як у минулі часи – ми все вам заблокуємо. Головна мета організаторів блокування поставок палива на наше підприємство – затягнути час і створити критичну ситуацію на «Укрзалізниці». Вони подали скарги на тисячу сторінок! Просто щоб на вивчення пішло багато часу, перемога їм не потрібна. Задля цього вони використовують усі юридичні зачіпки. Ми зараз ведемо переговори з АМКУ, щоб скаргу розглянули в терміновому порядку», – заявив гендиректор «Укрзалізниці» Олександр Завгородній.

Нагадаємо, раніше стало відомо про те, що через блокування тендеру на закупівлю пального може повністю зупинитися робота Південно-Західної залізниці.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: