Нацрада телерадіомовлення заборонила ще 15 російських телеканалів

Нацрада з питань ТБ заборонила мовлення низки російських телеканалів на території України. Причиною стало порушення вітчизняного законодавства за результатами моніторингу з 16 по 28 січня 2016 року.

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення 11 лютого ухвалила рішення про заборону трансляції на території України 15 російських телеканалів.

Про це повідомляє прес-служба Нацради, передає «Слово і Діло».

«11 лютого Національна рада виключила з переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення та законодавства України, 15 російських телеканалів. Рішення ухвалено за результатами моніторингу каналів, які ретранслюються в кабельних мережах України та не є підписантами Конвенції, й набуде чинності через місяць після його оприлюднення», – йдеться в повідомленні.

Під заборону потрапили такі російські телеканали: «Цілком таємно», «Хто є хто», «Шансон-ТВ», «Парк розваг», «Світ серіалу», «Авто плюс», «Кухня ТВ», «КХЛ», «Наука 2.0», «Моя планета», «Телекафе», «Боєць», «Час: далеке і близьке», «Справжнє Страшне Телебачення» («НСТ») та «Сарафан».

«Йдеться про показ персон, внесених до переліку осіб, які створюють загрозу національній безпеці, та показ реклами, яка в Україні є забороненою в ефірі іноземних телерадіоорганізацій, якщо вони не підпадають під юрисдикцію держав-членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення», – йдеться в повідомленні з посиланням на голову Нацради Юрія Артеменка.

За пропозицією заступника голови Національної ради Уляни Фещук вирішено дати провайдерам місяць на виконання цього рішення, тому воно вступить в дію через місяць з моменту його опублікування.

Нагадаємо, що Міністерство інформаційної політики розширює телевізійне мовлення на територію поблизу лінії зіткнення сил АТО та бойовиків самопроголошених республік, в тому числі й на окуповану Горлівку.