Попри антикампанію та чорний піар, Хомко може перемогти на виборах у Рівному – експерт

Читать на русском
Володимир Хомко

Електорат чинного мера Володимира Хомка не зважає на антикампанію проти нього, а інколи й узагалі може бути не в курсі шквалу чорного піару, тому шанси на перемогу в нього високі.

Про це в рамках спецпроекту «ОБРАНІ» розповів керівник інформаційного відділу Рівненської обласної громадської організації «Комітет виборців України» Святослав Дубов, повідомляє «Слово і Діло».

«Передвиборча агітація, як правило, є беззмістовною, загальними гаслами акцентує увагу на проблемах міста, але ніхто не говорить про те, як будуть вирішуватися ці проблеми. Переважно використовується агітація через ЗМІ, телебачення, роздачу листівок. Дуже багато коштів у це вкладено основними кандидатами в мери. Елементи чорного піару почали використовувати ще до початку офіційної кампанії. Боротьба йде між штабами трьох кандидатів: Хомка, Якимця та Лащука», – розповів Дубов.

Також він зазначив, що оскільки чинний мер не надавав якоїсь передвиборчої програми, то зараз дуже складно сказати, що було зроблено для міста,.

Боротьба за крісло мера Рівного: аналіз потенційних кандидатівУ рамках спецпроекту «ОБРАНІ» журналісти «Слова і Діла» з'ясували, яким політичним, бізнесовим, а також інформаційним ресурсом прямо чи опосередковано володіють потенційні кандидати в мери Рівного.

У місті діє рух «Рівне без Хомка» й лише вчора на одній із площ була виставка, де було продемонстровано, до яких афер причетний мер Рівного. Але, як каже спецаліст, незважаючи на антикампанію, за соціологічними даними, Хомко майже на 20% відривається у першому турі від найближчих конкурентів, а у другому турі може перемогти.

«Тому є сумніви, що такі акції й чорний піар проти нього є дієвими. Його електорат не зважає на чорний піар. Це люди середнього й старшого віку, які взагалі інколи можуть бути не в курсі таких акцій», – зауважив Дубов.

Також Святослав Дубов відзначив, що основний конкурент Хомка Якимець з'явився не так давно, тому він вкладає багато ресурсів у власну розкрутку та піар у місті. Це дало свої результати, але поки що цього недостатньо для перемоги.

Нагадаємо, що стежити за ходом подій і дізнаватися про попередні результати місцевої виборчої кампанії тепер можна за допомогою онлайн-спецпроекту «ОБРАНІ».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: