Навіть наприкінці вересня в Сумах лише декілька осіб заявили про свою участь у виборах на посаду міського голови, а по суті в місті сьогодні вакуум і відсутність боротьби за цю посаду за визначенням.
Про це в рамках спецпроекту «ОБРАНІ» розповів директор неурядової організації «Центр досліджень регіональної політики», координатор Мережі підтримки реформ у Сумській області Олександр Хоруженко, повідомляє «Слово і Діло».
«Всі, хто пробував хоч якось себе засвітити в медіа з претензією на посаду мера, шансів на перемогу не мають. Щодо партійної активності в місті, то серед тенденцій слід відзначити наступні: по-перше, партії ведуть шаблонну бордову рекламу на всеукраїнські теми, а місцева проблематика взагалі жодним чином не фігурує, по-друге, до області не приїздять політики всеукраїнського масштабу, не ініціюється жодних обговорень, скандалів чи конфліктів, що в минулі виборчі кампанії застосовувалось задовго до офіційного старту виборів, по-третє, відсутня публічна соціологія й будь-яке використання партійних рейтингів в публічній сфері», – говорить експерт.
Крім того, за його словами, в інформаційному просторі Сумщини політиками активно використовується тема тарифної політики уряду. Ще однією темою порядку денного сумської політики, за словами експерта, є обговорення роботи ЖЕКів у місті та їх робота з підготовки житлового фонду до зимового опалювального періоду.
«Насправді, місцеві проблеми, наприклад, адміністрування міського середовища та його естетичного вигляду, майже нікого не цікавлять. Немає єдиної системи електронних проїзних квитків у громадському транспорті, ніхто не говорить про громадські туалети та ливневі стоки. Про велоінфраструктуру трохи говорять, але ніхто цього виклику не усвідомлює, ніхто не збирається прибирати з центру потворні й часто незаконні носії зовнішньої реклами. Більше того, в 21 сторіччі всі в Сумах бояться говорити про сортування сміття і це непокоїть, адже якщо цих питань немає в порядку денному місцевих політиків, значить, їх вирішення однозначно не варто чекати найближчим часом», – резюмував експерт.
Нагадаємо, що стежити за ходом подій і дізнаватися про попередні результати місцевої виборчої кампанії тепер можна за допомогою онлайн-спецпроекту «ОБРАНІ».
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»