Чим славиться «Антонов»: Ан-74 – робоча конячка

В рамках серії графічних матеріалів про досягнення ДП «Антонов», які підготувала редакція «Слово і Діло», зараз мова піде про найстарішу з моделей, що вриробляється – Ан-74.

Спочатку літак створювався для застосування в умовах крайньої Півночі. Але зараз є як цивільні, так і військові модифікації.

Ан-74 був перероблений з дослідного Ан-72 для експлуатації в районах Арктики й Антарктиди під позначенням Ан-72А «Арктичний». Апарат призначався для перевезення вантажів, техніки і людей на авіалініях малої і середньої протяжності в будь-яких кліматичних умовах від -60 °C до +45 °C і на будь-яких широтах, в тому числі в умовах Північного полюса і у високогірних районах.

Літак придатний до експлуатації на обладнаних і необладнаних повітряних трасах в будь-який час року і доби з бетонних, галькових, льодових і сніжних аеродромів, на внутрішніх і міжнародних лініях.

Літак Ан-74 дозволяє перевозити вантаж до 7,5 тонн і від 10 до 52 пасажирів залежно від модифікації, на висотах до 10,1 км з крейсерською швидкістю 550-700 км/год.

Може виконувати ряд спеціалізованих завдань, таких як проводка суден, організація і обслуговування дрейфуючих станцій, проведення науково-дослідних робіт у високих широтах Арктичного і Антарктичного басейнів, візуальна льодова розвідка і розвідка рибних косяків.

Ан-74 на даний момент є найбільш старою моделлю, яку виробляють на виробничих потужностях ДП «Антонов».