Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено
  • Народний депутат України
  • Позафракційний

Разумков пообіцяв внести зміни до регламенту ВРУ для протидії "законодавчому спаму"

30 вересня 2019 року народний депутат України Дмитро Разумков пообіцяв внести зміни до регламенту ВРУ для боротьби з "законодавчим спамом".
Виконано
Сказано 30 вересня 2019 р.

Джерело

  • https://censor.net.ua/ua/resonance/3151072/zbavlyaty_oberty_my_ne_zbyrayemosya_spiker_verhovnoyi_rady_dmytro_razumkov
  • https://censor.net.ua/ua/resonance/3151072/zbavlyaty_oberty_my_ne_zbyrayemosya_spiker_verhovnoyi_rady_dmytro_razumkov
  • https://w1.c1.rada.gov.ua/pls/radan_gs09/ns_golos?g_id=5209
  • https://www.president.gov.ua/news/prezident-pidpisav-zakon-shodo-protidiyi-zlovzhivannyam-prav-60845
  • https://www.president.gov.ua/news/prezident-pidpisav-zakon-shodo-protidiyi-zlovzhivannyam-prav-60845

Результат

29 серпня 2019 року у ВРУ було зареєстровано законопроект №1043 "Про внесення змін до Регламенту Верховної Ради України щодо протидії зловживанням прав народних депутатів у ході законодавчої процедури". 16 квітня 2020 року депутати ухвалили даний законопроект. Народний депутат України Дмитро Разумков проголосував "за" це рішення. Обіцянка отримує статус "виконано".

Текстом документу передбачено:

1) у разі подання до законопроекту, який готується до другого читання (крім проекту кодексу, законопроекту, що розглядається Верховною Радою за спеціальною процедурою), пропозицій, поправок у кількості, що у п’ять разів або більше перевищує кількість статей проекту первинного законодавчого акту чи кількість пунктів проекту про внесення змін до первинних законодавчих актів, але не менш як 500 пропозицій, поправок, такий законопроект може розглядатися за особливою процедурою.

2) особлива процедура застосовується за пропозицією, підписаною не менш як однією третиною народних депутатів від конституційного складу Верховної Ради, підтриманою рішенням парламенту, ухваленим на пленарному засіданні більшістю голосів народних депутатів від конституційного складу Верховної Ради, за умови надання народним депутатам порівняльної таблиці та супровідних документів до неї.

3) у разі ухвалення Верховною Радою рішення про застосування особливої процедури у дводенний строк з дня прийняття такого рішення кожна депутатська фракція (депутатська група) має право визначити не більше п'яти пропозицій, поправок, не врахованих головним комітетом, на яких вона наполягає, та надіслати на адресу головного комітету лист із зазначенням номерів та ініціаторів таких пропозицій, поправок у порівняльній таблиці законопроекту, підготовленого до другого читання. Кожен позафракційний народний депутат, пропозиції, поправки якого не враховані головним комітетом, має право визначити не більше однієї своєї неврахованої пропозиції, поправки, на якій він наполягає, та надіслати на адресу головного комітету лист із зазначенням її номера у порівняльній таблиці законопроекту, підготовленого до другого читання.

4) головний комітет у дводенний строк узагальнює пропозиції та поправки й готує уточнену порівняльну таблицю для розгляду законопроекту в другому читанні, до якої включає також усі враховані головним комітетом пропозиції, поправки.