Обіцянка політика

  • Міський голова Львова
  • Голова партії "Самопоміч"

Садовий планує здійснити ребрендинг міського транспорту

2 жовтня 2015 року міський голова Львова Андрій Садовий у своїй програмі Львів 2020 обіцяє здійснити ребрендинг міського транспорту. Ребрендинг (англ. rebranding) — активна маркетингова стратегія; включає комплекс заходів щодо зміни бренду (як компанії, так і виробленого нею товару), або його складових: назви, логотипу, слогану, візуального оформлення, зі зміною позиціювання. Проводиться в руслі зміни концептуальної ідеології бренду. Це передбачає, що в компанії (продукті) відбулися досить істотні зміни.
Виконано
Сказано 2 жовтня 2015 р.

Джерело

  • https://www.facebook.com/andriy.sadovyi/photos/a.596416460397913.1073741825.556028254436734/994342987271923/?type=3&theater
  • http://lviv2020.com/transportation/
  • https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B3
  • https://city-adm.lviv.ua/news/city/transport/253107-oholosheno-konkurs-na-naikrashchu-propozytsiiu-zovnishnoho-oformlennia-hromadskoho-transportu-lvova
  • https://www.youtube.com/watch?v=GgbwnYba2TY
  • https://zaxid.net/lvivska_meriya_zatverdila_dizayn_miskogo_gromadskogo_transportu_n1484751

Результат

5 липня 2019 року виконавчий комітет Львівської міськради затвердив схему оформлення громадського транспорту. Нову ліврею будуть наносити на новий транспорт, а також при ремонті старого. Відповідно до нового стандарту основними кольорами в оформлені міського транспорту буде жовтий, білий, чорний та сірий кольори. Жовтим та білим кольорами будуть фарбувати зовнішні стінки транспорту, також білий буде використовуватись при фарбуванні даху. Стійки між вікнами та інші зовнішні елементи транспорту будуть пофарбовані в чорний або сірий кольори. З обох сторін автобусів та електротранспорту буде нанесений туристичний логотип Львова. Зазначені вимоги будуть висуватись Львівською міськрадою також під час конкурсу для приватних перевізників, аби забезпечити єдиний стиль громадського транспорту в місті.

Оскільки міський громадський транспорт у Львові отримав принципово нову ліврею візуального оформлення рухомого складу - обіцянка набуває статусу виконаної.

Нагадаємо про попередній хід подій:

27 липня 2018 року виконавчий комітет прийняв рішення "Про організацію відкритого конкурсу на найкращу пропозицію зовнішнього оформлення громадського транспорту у Львові". Призовий фонд — 36 тис. грн. Конкурс проводиться, з метою підвищення привабливості та пізнаваності громадського транспорту міста. Як зазначив заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий, він охоплюватиме три етапи. Отримати результат очікують до кінця серпня. Пропозиції прийматимуть до кінця дня 26 серпня 2018 року.

Станом на 25 березня 2019 року на трамвай «Електрон» нанесено тестову ліврею, яка перемогла в конкурсі на оформлення зовнішнього вигляду громадського транспорту. Далі у ЛКП «Львівелектротрнс» очікують на пропозиції чи зауваження від громадськості для формування остаточного варіанту зовнішнього виду транспорту та затвердження її рішенням виконавчого комітету.