В КМДА придумали, як боротися з рекламою так, щоб на цьому заробляти

Читать на русском

З 1 січня 2014 року вартість розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті в Києві збільшиться на 20%, повідомив заступник голови КМДА – керівник апарату адміністрації Олександр Пузанов.

«Підвищуючи тарифи, місто переслідує відразу дві мети. По-перше, ми прагнемо збільшити надходження до міського бюджету. А по-друге, ми бажаємо за допомогою економічних важелів зменшити кількість рекламних носіїв великого формату», – цитує слова чиновника прес-служба КМДА.

При цьому Пузанов зазначив, що вартість розміщення елементів рекламної інфраструктури, які впорядковують та прикрашають простір, не збільшиться – це стосується різноманітних вивісок, лав, телефонних кабін, театральних тумб та ін. 

Зі слів заступника голови КМДА, підвищення тарифів на розміщення реклами буде диференційованим залежно від виду і розміру реклами. 

Як повідомляється, проект рішення щодо зміни вартості розміщення реклами є компромісним і при його формуванні була врахована позиція операторів рекламного ринку.

Станом на 13 грудня 2013 року виконання планового показника надходжень до міського бюджету від зовнішньої реклами склало 118,9%, від зовнішньої реклами отримано 109,4 млн. грн., а від реклами на транспорті – 12 млн. грн. При цьому показники 2013 року у 80 разів перевищують показники грошових надходжень від реклами у 2012 році.

Нагадаємо, 18 березня 2013 року Пузанов заявив, що  до міського бюджету Києва в 2013 році надійде 130 млн. грн. від розміщення реклами.

В той же день чиновник пообіцяв, що кількість рекламних конструкцій в Києві в поточному році не збільшиться, залишившись на рівні 12 тис.

17 квітня Пузанов запевнив, що міська влада обов'язково доб’ється перепідписання усіх невигідних договорів з операторами реклами на транспорті.

«Слово і діло»

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: