В столичному метрополітені з 7 лютого припинять продавати жетони синього кольору, їм на зміну прийдуть зелені.
Столичний метрополітен переходить на нові тарифи, в день нововедення працюватимуть всі каси. Про це повідомив начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський, пише «Слово і Діло» з посиланням на «Сегодня».
«Ми розглядали кілька варіантів переходу на новий тариф. Враховуючи економічну ситуацію, був обраний не найзручніший, але найбільш соціальний. Щоб уникнути незручностей, ми відкриємо всі каси. Крім того, в перші тижні на станціях метрополітену буде працювати більша кількість працівників», – повідомив Брагінський.
Один проїзд в метрополітені коштуватиме 4 гривні. Проїзд у трамваї, тролейбусі, фунікулері, міському автобусі та електричці – 3 гривні.
Однак, у «Київпастрансі» зазначають, ті, хто закупив заздалегідь талончики по 1.50 грн та жетони по 2 грн, зможуть ними скористатися до кінця лютого.
«Ті квитки, які пасажири вже купили, будуть дійсні до кінця місяця. У березні вони їх поміняють у співвідношенні один до двох. Зробити це можна буде в усіх касах з продажу квитків», – пояснює глава «Київпастрансу» Сергій Майзель.
Пасажирам, аби зекономити, пропонують купляти проїзні квитки. У метрополітені сподіваються, що виручені кошти покриють більшість матеріальних потреб підприємства.
«Новий тариф не вирішить усіх проблем метрополітену. Але це спосіб зберегти якість перевезень і не переступити межу безпеки. Міське метро в жахливому стані, потребує капітального ремонту. В першу чергу – ескалатори, стрілочні переводи, рейки і самі склади. Через їх непридатний стан ми були змушені вивести з ладу 62 вагона. А це 10% від їх загальної кількості», – сказав глава КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.
Читайте також: Киян «порадують» новими цінами у маршрутках вже наступного тижня
У Києві також піднімуть штрафи за несплачений проїзд – у наземному транспорті він становитиме 60 гривень (раніше було 50). За неоплачене провезення багажу – 8.50 гривень.
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»