Заради 6 електричок на день на «Видубичах» побудували окрему платформу

5 листопада на станції «Видубичі» була відкрита нова платформа і пішохідний тунель для пасажирів приміського напрямку Київ-Миронівка-Київ.

Про це повідомляє прес-служба «Укрзалізниці», передає «Слово і діло».

«Новозбудований підземний тунель з’єднав платформу з будівлею автовокзалу…тунель сприятиме … гарантуванню безпечного проходження пасажирів, які раніше часто нехтували правилами безпеки та перебігали колії у невстановлених місцях», - зазначається у повідомленні.

В свою чергу начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин зазначив, що будівництво тунелю і платформи значно ускладнювалося через близькість колій та високий рівень ґрунтових вод, які призводили до селевих зсувів.

Зі слів чиновника, для уникнення загрози підтоплення тунель було обладнано насосною станцією для відкачування води.

В той же час варто зазначити, що приміське сполучення за напрямком Київ-Миронівка-Київ має вкрай низьку інтенсивність – згідно з розкладом руху приміських електропоїздів, розміщеному на офіційному сайті Укрзалізниці, на щойно відкритій станції зупинятиметься лише 6 електричок на день – 3 в напрямку Миронівки, і 3 в напрямку Києва.

Також потрібно сказати, що за декілька кілометрів від станції «Видубичі» і одна від одної знаходяться інші три зупинки електрички в миронівському напрямі – Київ-Московський, Протасів Яр та платформа «Північна».

Нагадаємо, в серпні 2013 року прем'єр-міністр Микола Азаров виконав свою обіцянку з приводу завершення будівництва автовокзалу «Видубичі».

В свою чергу голова КМДА Олександр Попов обіцяв спорудити сучасний автовокзал на Видубичах ще до Євро-2012, але це зобов’язання виконане не було.

Загрузка...