На «Інтер» треба відкривати кримінальну справу – Лещенко

Секретар Радбезу Олександр Турчинов справедливо звернув увагу на канал «Інтер».

Про це у своєму блозі пише народний депутат України Сергій Лещенко, передає «Слово і Діло».

Однак він заявляє, що позбавлення телеканалу права мовлення на підставі новорічних співів російських виконавців виглядає дріб'язково та сумнівно з точки зору закону.

«Якщо у високих кабінетах нарешті прокинулося почуття порушеної справедливості, то свій погляд їм варто звернути не на «новорічні огоньки», а відкрити справжню кримінальну справу щодо обставин, якими супроводжувалася зміна власності на каналі «Інтер» в 2005 році.», – пише депутат.

Як зазначає депутат, продаж телеканалу відбувся у 2005 році паралельно зі смертю власника «Інтеру», колишнього депутата від СДПУ (о) Ігоря Плужнікова.

На момент продажу каналу Валерію Хорошковському, 29% каналу перебували у власності російського «Першого каналу», 20% володіло підконтрольне Плужнікову ТОВ «Пегас Телебачення», головний же пакет в розмірі 51% належав Асоціації «Діловий світ», яка об'єднала десятки фірм, пов'язаних з Плужніковим.

«Але перед тим, як відбувся продаж «Інтеру», в структурі його власності сталися зміни. Хорошковський хотів мати блокуючий пакет, тобто не 51%, а 61%. Тому Плужніков мав перевести 10% акцій «Інтеру» з компанії «Пегас Телебачення» на Асоціацію «Діловий світ». Так вона консолідувала би у себе 61% акцій телеканалу.», – зазначає Лещенко.

Як пише депутат, для того, щоб відбулося це накопичення пакету в розмірі 61%, Плужніков повинен був поставити свій підпис на довіреності від 23 травня 2005 року. Однак криміналісти підтвердили підробку автографу Плужнікова.

« Ігор Плужніков помер 22 червня 2005 року у Ганновері. А перед тим, як потрапити в німецьку реанімацію, він п'ять днів пролежав у госпіталі Служби безпеки України, яку тоді очолював сам Турчинов. І саме СБУ вилучила всі документи про лікування Плужнікова, після якого його терміново відправили до Німеччини.», – резюмує народний обранець.

Читайте також: Керівництво «Інтера» викликають «на килим»

Нагадаємо, в ніч з 31 грудня на 1 січня один з найбільш рейтингових національних телеканалів – «Інтер» – транслював новорічне шоу за участі зірок російської естради, що виступили за анексію Криму та підтримують дії сепаратистів на сході України.