Ретропотяги "Укрзалізниці": сто років на маршруті?

Читать на русском

Сьогодні, 30 жовтня 2013 року, міністр інфраструктури Володимир Козак повідомив, що оновлення техніки "Укрзалізниці" є першочерговим завданням його відомства. І воно буде проводитись шляхом оновлення вузлів та продовження терміну служби старих локомотивів.

Про це повідомляє проект  "Слово і діло" з посиланням на офіційний портал Міністерства інфраструктури України.

"Парк тепловозів "Укрзалізниці" є одним із найстаріших у Європі. Через зношеність локомотивів залізничники змушені частіше проводити позапланові ремонти тягового рухомого складу, що збільшує експлуатаційні витрати", - сказав Володимир Козак. А шлях модернізації – за словами міністра – в оновленні агрегатів старих локомотивів і продовженні термінів їх служби на 25 років.

Коштуватиме оновлення 60% від ціни нового локомотива.

Зазначимо, що локомотиви, про які йдеться у повідомленні Міністерства, зокрема ЧМЕЗ, почали випускати в 1963 році. "Укрзалізниця" зніматиме їх з експлуатації в 2038 році. Ще одне продовження терміну їх служби дозволить дотягнути до ювілея.

Питання чому Мінінфраструктури не використовує для пересувань своїх чиновників старі "Волги" з оновленими вузлами, які є ровесниками ЧМЕ3ів, в повідомленні не розкривається.

В 2011 році Володимир Козак заявив, що "Укрзалізниця" закупить 500 локомотивів за п’ять років. Практично те саме (сто локомотивів на рік) обіцяв і екс-міністр інфраструктури Борис Колесніков.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: