Центральна виборча комісія затвердила фінансові звіти партії про використання коштів виборчого фонду.
Найбільше витратила «Батьківщина», яка «розщедрилася» на більш ніж 109 млн грн, інформує «Слово і Діло» з посиланням на «Українські новини».
Зокрема, тільки на рекламу в ЗМІ «Батьківщина» витратила 99 млн грн (96,3 млн грн - на телебачення і 3,1 млн грн - на радіо). Ще 3,3 млн грн партія витратила на виготовлення друкованих агітматеріалів.
На другому місці з результатом 106,4 млн гривень виявився «Опозиційний блок». Найбільше «ОБ» витратив на рекламу в ЗМІ - 100 млн грн (93,2 млн грн - телебачення, 5,6 млн грн - на радіо).
Третім стала пропрезидентська партія «Блок Петра Порошенка». Всього на агітацію БПП витратив 97,3 млн грн - 86 млн з яких пішло на рекламу в ЗМІ. Ще 1,9 млн грн партія витратила на виготовлення друкованих агітматеріалів.
Четверте місце дісталося партії Яценюка-Турчинова «Народний Фронт». Вона витратила на вибори 93,6 млн грн, у тому числі 76 млн грн на рекламу в ЗМІ. Решта коштів політичної сили пішли на виготовлення друкованих агітматеріалів та на «інші витрати».
Читайте також: Політична зовнішня реклама-2014: війна за бренди
На п'ятому місці з результатом 73,2 млн грн витрачених на вибори коштів виявилася «Радикальна партія Олега Ляшка». Відзначимо, що в основному фонд партії складався з власних коштів - близько 69,9 млн грн. Майже всі витрачені РПЛ гроші пішли на рекламу в ЗМІ.
Менше всіх на позачергових виборах Верховної Ради витратила партія Андрія Садового «Самопоміч» - 27 млн грн, з яких 25 мільйонів пішли на ЗМІ.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»