Свідоцтво платника ПДВ як і раніше не можна отримати через Інтернет

Читать на русском

Сьогодні, 4 жовтня 2013 року, міністр доходів і зборів Олександр Клименко повідомив, що реєстраційні процедури для початку бізнесу в Україні будуть спрощені. Про це повідомляє портал «Слово і діло» з посиланням на повідомлення прес-служби Міндоходів.

За його словами, розпочати бізнес в Україні стане легше завдяки скороченню процедур отримання свідоцтва платника ПДВ або єдиного податку. Заяву на отримання свідоцтва можна буде подати при реєстрації юридичної чи фізичної особи-підприємця. Реєстраційна служба, в свою чергу, передаватиме копію заяви до Міністерства.

Більше того, в майбутньому відомство планує повністю замінити свідоцтво платника ПДВ на виписку з відповідного реєстру.

Зауважимо, що наприкінці літа 2012-го року Олександр Клименко, перебуваючи на посаді голови Державної податкової служби, заявляв, що незабаром процедура отримання свідоцтва платника ПДВ стане повністю електронною.

Тоді він повідомляв, що новий сервіс подання заяв від платників ПДВ  та отримання свідоцтва платника ПДВ в електронній формі вже проходить випробування, і скоро буде введений в експлуатацію.

Однак через рік після оприлюднення заяви електронний сервіс так і не запущено. Натомість, процес отримання свідоцтва було дещо спрощено за рахунок скорочення бюрократичних процедур.

Нагадаємо, що 18 липня Міністерство доходів і зборів запустило в тестовому режимі електронний кабінет платника податків. Нещодавно Олександр Клименко також пообіцяв замінити довідку про сплату утилізаційного збору електронним реєстром.


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...