Невгамовне бажання КМДА перекроїти Поділ загрожує водіям новими труднощами

Нещодавно київська влада, підкріпивши дану в травні своїм шефом Олександром Поповим обіцянку «порадувала» автомобілістів новиною про перекриття руху однією з головних подільських магістралей - вул.Сагайдачного - з наступним її перетворенням на пішохідну вулицю. Кінцевою метою таких дій, згідно з прес-релізом КМДА, є обмеження автомобільного руху Подолом з перетворенням його в зону для відпочинку киян і туристів. Завершити ж повну реконструкцію вулиці Сагайдачного планується до Дня Києва в 2014 році.

Влада вперто не помічає, що прив'язки до різноманітних свят і урочистих подій - річ невдячна, що можна прослідкувати на прикладі тієї ж розв'язки на Поштовій площі, яку обіцяли повністю завершити і до Дня Києва, і до Дня Конституції, і до 1025-річчя Хрещення Русі, і до Дня Незалежності, а тепер ось, не бажаючи залишати цієї згубної звички, вчепилися за дату Дня визволення Києва.

Повертаючись до перекриття вул. Сагайдачного варто сказати, що сама ідея, загалом-то, похвальна і здрава – обмежений автомобільний рух в історичних частинах міста практикується в багатьох культурних столицях. Побачивши додану до прес-релізу картинку концепції облаштування, взагалі відпадають майже всі питання - зображена на ній прогулянкова алея прямо-таки просякнута легким і прекрасним імпресіоністичні нальотом.

Але ідея ідеєю, а втілення, як завжди, кульгає на обидві ноги. Чому міське керівництво не дотримувалося логіки спочатку довести до розуму один інфраструктурний проект, тобто вже згадану Поштову площу, і лише потім братися за інший, залишається великою і нерозв'язною загадкою, особливо враховуючи той момент, що ці об'єкти знаходяться в такій «безпосередній близькості» один з одним, що ближче вже й нікуди. Таким чином, через незакінчену розв'язку на Поштовій площі з паралельним перекриттям вул. Сагайдачного у цій частині міста, яка і без того володіє досить скромною транспортною інфраструктурою, ризикують сформуватися кілометрові пробки, а сам Поділ, який нібито перекроюють під пішоходів-туристів, ще більше нагадуватиме післявоєнні траншеї, в яких цим самим туристам робити нічого.

Більше того, враховуючи, що зменшення транспортного потоку на Подолі планується також за рахунок введення одностороннього руху вулицями Межигірською, Костянтинівською, Братською та Волоською, та ще беручи до уваги приблизно такі ж ремонтно-реконструкційні епопеї в інших районах Києва, ЗМІ вже небезпідставно передрікають столиці транспортний апокаліпсис.

Так, відповідно до прес-релізу КМДА, виглядає транспортно-пішохідна схема Подолу в недалекому майбутньому. Втім, скільки на ній не було б зображено пішохідних вулиць разом з великою кількістю зелених насаджень і потужних транспортних розв'язок, схема завжди залишається схемою, а в українській реальності часто ні в що інше так і не переростає. Водіям тим часом залишається задуматися над вибором нових маршрутів - адже київська влада продовжує всіляко стимулювати їх винахідливість.


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...