Семерак пояснив, чому в Азарова вперто не хотіли економити на папері

Читать на русском

Міністр Кабінету міністрів Остап Семерак заявив, що попередній уряд не ввів повноцінний електронний документообіг через неможливість виправляти документи «заднім числом» за такої системи.

Про це Семерак заявив у інтерв’ю «Укрінформу», опублікованому на Урядовому порталі.

«Усе банально: щойно документ заходить в електронну систему, чиновник втрачає владу над ним – змінити дату реєстрації чи якісь параметри в документі вже  неможливо», – пояснив міністр.

З його слів, нинішній уряд запустить електронний обіг документів найближчим часом, що, серед іншого, дозволить зекономити суттєві кошти на папері – так, за інформацією Семерака, лише для секретаріату Кабміну на папір передбачено 2 млн грн.  

Міністр Кабміну наголосив, що на введення електронного документообігу попередніми урядами витрачались величезні кошти, закуповувалося обладнання та програмне забезпечення, але остаточного рішення з цього питання так і не було ухвалено.  

Системою «Слово і Діло» на сьогодні зафіксовано 15 обіцянок Остапа Семерака, з яких він виконав 2, а провалив 3. Поточний рейтинг його відповідальності в системі становить 13%.

Нагадаємо, в серпні 2011 року голова Державного агентства з питань науки, інновацій та інформатизації Володимир Семиноженко повідомив, що уряд перейде на електронний документообіг з січня 2012 року, але цього не сталося.

11 квітня 2013 року Семиноженко запевнив, що з липня того ж року буде запущено в промислову експлуатацію систему електронного документообігу, але ця його обіцянка знову виявилася невиконаною.


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...
Загрузка...