У Гройсмана міркують, як здешевити й таки запустити «Повітряний експрес»

Читать на русском

Віце-прем’єр, міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Володимир Гройсман дав доручення розглянути проектні рішення щодо здешевлення реалізації проекту «Повітряний експрес», за рахунок якого планується забезпечити залізничне сполучення між центральним київським вокзалом та аеропортом «Бориспіль».

Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку Дмитро Ісаєнко, передає «Слово і Діло» з посиланням на прес-службу Мінрегіонбуду.

«Розглядається, зокрема, можливість заміни технічного рішення з будівництва підземного тунелю та залізничного терміналу біля терміналу «D» аеропорту на наземну естакаду та криту платформу у вигляді «тубуса»,  захищену екранованою сіткою», – розповів чиновник.

З його слів, також є варіант побудувати двоповерховий залізничний термінал у «Борисполі», а не чотириповерховий, як планувалося раніше.

Ці та деякі інші рішення, за оцінками Ісаєнка, дозволять зменшити вартість будівництва на 20%, а також скоротити час реалізації проекту.

Нагадаємо, колишній голова Держінвестпроекту Владислав Каськів обіцяв розпочати будівництво «Повітряного експресу» ще в 2011 році. У травні 2013 року Каськів запевнив, що будівництво розпочнеться найближчими тижнями, але ця обіцянка знову не була виконана.

13 червня 2013 року він знову дав обіцянку приступити до будівництва, цього разу – до кінця того ж місяця, але знову не стримав своє слово. Нарешті 4 березня 2014 року Каськів пообіцяв, що будівництво «Повітряного експресу» завершиться до кінця 2015 року, але цю обіцянку йому вже не вдасться реалізувати через своє звільнення.

В серпні 2013 року проект «Слово і Діло» писав про «Повітряний експрес» та інші обіцянки Владислава Каськіва.


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...