Новий керівник «Укравтодору» Малін теж марить концесійними дорогами

Читать на русском

Голова «Укравтодору» Олександр Малін повідомив, що його відомство готує пакет пропозицій до уряду з будівництва концесійних доріг і розробляє відповідні зміни до законодавства.

Про це він сказав під час зустрічі з міністром інфраструктури Максимом Бурбаком та заступником міністра торгівлі США Метью Мюрреєм, передає «Слово і Діло» з посиланням на прес-службу Мінінфраструктури.

«До сьогодні в законодавстві по концесії передбачена участь компаній, які вміють будувати дороги. Ми ж змінюємо сьогодні цю стратегію, і в достатньо короткі строки підготуємо нормативні документи, й новий конкурс на концесію буде орієнтований на тих, хто має фінансовий ресурс», - підкреслив керівник «Укравтодору».

Малін вважає, що компанія, яка фінансуватиме будівництво концесійної дороги, повинна сама формувати консорціум підприємств, котрі будуть відповідати за її спорудження.

Він також висловив готовність невідкладно провести аналіз машинопотоків на різних напрямках, щоб надати зацікавленим компаніям відповідну інформацію.

«Це питання не лише відкритості інформації по пасажиропотоках. Маючи такий доступ, компанія сама зважатиме на ризики і прийматиме рішення щодо участі у проекті», - підкреслив чиновник.

Нагадаємо, 17 березня Олександр Малін був призначений на посаду голови Державного агентства автомобільних доріг.

Попередній керівник «Укравтодору» Євген Прусенко дав низку обіцянок щодо будівництва концесійних доріг: упродовж 2013-14 рр. він обіцяв побудувати концесійні дороги Щербаківка  Харків – Новомосковськ, Краковець  Львів  Броди – Рівне, а впродовж  2015-2016 р.р. – концесійну дорогу Одеса – Рені. Також він обіцяв у 2013-2014 р.р. провести концесійні конкурси для будівництва 6 платних доріг.

Проектом «Слово і Діло» було зафіксовано 23 обіцянки Євгена Прусенка, а скільки з них він устиг виконати, можна дізнатися на нашому сайті.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: