У Мінфіні розповіли, де в Україні будуть розташовані платні автодороги

В Україні будуть платні автобани, але будувати їх є сенс тільки в деяких регіонах. Для рентабельності середньодобовий графік руху авто платною дорогою повинен становити близько 18 тис. авто/добу, а в Україні такий рух тільки в Києві та навколо нього, оскільки площа країни велика, а щільність населення маленька.

Про це розповів заступник міністра фінансів Олександр Кава в інтерв'ю LegalHub.

За його словами, в міністерстві бачать кілька варіантів місць, де можна влаштувати платні автобани.

«Я бачу перспективні проєкти в країні, але це не великі дороги, а нова автомагістраль Київ – Біла Церква, яка могла б бути побудована у варіанті шестисмугової швидкісної дороги з обходами населених пунктів з дозволеною швидкістю руху 130 км на годину. Наявна траса М - 05 від Києва до Білої Церкви йде через багато населених пунктів, де немає можливості її розширювати, на жаль. І тому ця ділянка дороги дуже часто стоїть в пробках не тільки в години пік, особливо в період літнього навантаження» – пояснив він.

Окрім нової траси, перспективи будівництва концесійної дороги є від Львова у напрямку міст Стрий та Мукачево (остання - через гірський хребет). Ці дороги дозволять заощадити водіям час і паливо. А монетизувати цю економію для концесіонерів передбачається якраз за рахунок плати за проїзд.

Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Олександр Кубраков розповів, що згідно з планами програми «Велике будівництво», до 2024 року в Україні планується відновити 24 тисячі кілометрів автомобільних доріг, а також 1,4 тисячі мостів.

Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО