У Вакарчука показали, скільки витратили на рекламу та «діджитал»

Партія «Голос» подала до Центральної виборчої комісії та Національного агентства з питань запобігання корупції проміжний фінансовий звіт за 21 червня-10 липня 2019 року.

Як пише «Слово і Діло», про це повідомляє партія.

На поточний рахунок її виборчого фонду надійшло 78 мільйонів гривень із рахунку партії «Голос».

Загальні витрати виборчого фонду становлять 71,5 мільйона гривень. Найбільша стаття витрат – реклама на телебаченні та радіо. Витратили на неї становили 54,1 мільйона гривень. Виготовлення друкованих матеріалів передвиборчої агітації, відео та аудіозаписів обійшлося в 3,8 мільйона гривень. На просування в діджитал партія «Голос» витратила 1,5 мільйона гривень.

Реклама на зовнішніх носіях обійшлася в 9,4 мільйона гривень. Оплата послуг передвиборчої агітації, транспортні послуги, оренда приміщень, виготовлення друкованих матеріалів становила 2,6 мільйона гривень. Інші витрати склали 0,5 мільйона гривень.

Нагадаємо, соціологи назвали 5 партій, які пройдуть до ВР на дострокових парламентських виборах.

Для того, щоб швидко зорієнтуватися в обіцянках партій, переглянути списки, зрозуміти, хто з кандидатів-мажоритарників не впорався з обіцянками раніше, «Слово і Діло» зібрало всі дані в одному інтерактивному розділі.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО