Центр забезпечення виробництва, який є філією «Укрзалізниці», за результатами тендера погодив пропозицію компанії «Енерго Строй Сервіс» на поставку 450 куб. м вогнестійкої фанери вартістю 13,85 млн грн.
Як пише «Слово і Діло», про це пише «Залізниця без корупції» з посиланням на дані системи ProZorro.
До участі в аукціоні були допущені лише двоє учасників, які пропонували продукцію одного виробника – російського АТ «Архангельський фанерний завод».
Два інших учасники були відхилені через невідповідність технічних характеристик продукції вимогам замовника. Причиною цього стало те, що філія «Укрзалізниці» чітко визначила марку фанери ПФА-Т і її властивості: така фанера виготовляється лише на російському заводі. Українські виробники виготовляють інші моделі вогнестійкої фанери.
Середня вартість одного кубічного метра фанери ПФА-Т склала майже 31 тис. грн. Така ціна приблизно на 30% вища за вартість цієї фанери на ринку Росії.
«Енерго Строй Сервіс» та його єдиний конкурент ТОВ «Спецторгснаб» надали аналогічні документи про представництво інтересів у тендері «Укрзалізниці» російського АТ «Архангельський фанерний завод» та його українського дистриб'ютора ТОВ Оріон-Плюс». Різниця пропозицій склала 545 грн, учасники не зробили жодного зниження стартової ціни.
Переможцем неконкурентного тендеру був визнаний «Енерго Строй Сервіс», зареєстрований у грудні 2017 року: це його перша участь у держзакупівлях. Фірма зареєстрована в житловій багатоповерхівці в Києві на вулиці Зодчих, 44. У реєстраційних документах не вказаний ані номер приміщення, ані під'їзд, в якому має бути розташований постачальник «Укрзалізниці». Статутний капітал компанії становить 100 грн, він розділений між Ростиславом Градовим і Сергієм Місюком. Обидва фігурували в реєстраційних справах у десятках різних підприємств. Крім цього, ТОВ «Енерго Строй Сервіс» має спільний номер телефону з 200 іншими підприємствами, що свідчить про те, що фірма входить у схему «віртуального офісу».
Нагадаємо, нещодавно «Укрзалізниця» потрапила до скандалу через закупівлі значків «Почесний залізничник» у компанії «Российкие железные дороги».
Пізніше стало відомо про те, що філія «Укрзалізниці» уклала договір на купівлю електромагнітних реле російської компанії на суму 10,443 млн грн.
Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».