Чи варто водіям готуватися до звуження смуг

Андрій Мартенсексперт РПР в дорожній галузі

Складається враження, що в нас використовують будь-яку можливість, щоб десь зайвий раз створити піар-привід, заявивши про якісь новації. При цьому елементарно не відстежуючи, що відбувається з нормотворчістю в дорожній сфері.

Про це в коментарі «Слову і Ділу» розповів менеджер групи реформування дорожньої галузі «Реанімаційного пакета реформ» Андрій Мартенс, оцінюючи плани Мінрегіону звузити ширину смуг руху на дорогах.

«У нас у квітні були ухвалені нові ДБН.В.2.3-5:2018, які набувають чинності з 1 вересня. Там прописані всі основні норми й розміри. Вони лише ухвалені. Ці всі цифри науковим чином відміряні й прораховані з максимальною безпекою для сьогоднішньої ситуації. Жодних змін не буде», – зазначив Мартенс.

«Там, де основні магістральні автомобільні дороги, там, де було 3,75 метра, так і залишається. Там, де міські магістралі, 3,5 метри для великих міст, для районних центрів – 3 метри. Як воно було, так і є», – уточнив він.

Це виглядає смішно, тому що ніхто змін не вноситиме, вони ухвалені лише кілька місяців тому, додав фахівець.

«Не буде жодних звужень. Останні норми, що ухвалили, дають ті ж самі розміри, які й були», – підкреслив експерт.

За його словами, над цими нормами працює дослідницький інститут, який розробляє ДБН. Там є вчені, які аналізують усе – від безпеки до стану доріг, а виходячи з аналізу визначаються норми.

«На магістральних вулицях загальноміського та районного значення у великих, середніх і малих містах, крім доріг безперервного руху, а також на селищних дорогах і головних вулицях ширина становить 3 метри. На магістралях загальноміського значення безперервного руху у великих містах – 3,5 метри. Є 2,75 метра, але це вже для міських населених пунктів. Тобто нічого не змінюється», – резюмував Андрій Мартенс.

«Слово і Діло» розбиралось, як на нововведення відреагували в соціальних мережах.

Раніше «Слово і Діло» проаналізувало, які інновації запровадять для водіїв у 2018 році.

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО