Киянам стане легше скаржитися на якість послуг ЖКГ

У Києві запустили єдиний портал спеціалізованої диспетчерської з питань житлово-комунального господарства. На оновленому сайті можна залишити скаргу, з'ясувати причини відключення послуг, оплатити комуналку.

Про це на офіційному порталі повідомляє Київська міська державна адміністрація, пише «Слово і Діло».

За словами керівника Центральної диспетчерської служби з питань житлово-комунального господарства Олександра Поповцева, на сайті розширеили спектр сервісів, відтепер можна не лише дізнатися про причини відключення послуг і залишити заявку про аварійні ситуації, а й отримати на пошту інформацію про організацію обслуговування, наявність будинкового лічильника тепла та інше.

«Для початку роботи із сайтом необхідно авторизуватись. Якщо при реєстрації залишити електронну пошту, то в подальшому вам будуть приходити повідомлення про планові відключення послуг або про поточні відключення через аварійні випадки. В повідомленнях будуть зазначені причини відключення й терміни відновлення послуги», – говорить він.

Також на сайті можна, вказавши номер особового рахунку, звірити та оновити показання квартирного лічильника й оплатити послугу.

Раніше в Кабміні розповіли, скільки будинків вже обладнані тепловими лічильниками.

4 серпня віце-прем'єр-міністр Павло Розенко заявив, що не бачить підстав для підвищення цін на газ для населення й тарифів ЖКГ.

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО