Facebook буде запускати власні телевізійні проекти

Соціальна мережа Facebook має намір запустити власну телевізійну платформу, передає The Wall Street Journal.

Проекти будуть розраховані на глядацьку аудиторію віком від 13 до 34 років, пише «Слово і Діло».

Видання повідомляє, що на цей час Facebook обговорює з голлівудськими студіями питання, що стосуються запуску різноманітних телевізійних проектів.

За відомостями видання, соцмережа готова витрачати на одну серію до 3 мільйонів доларів, а на випуск телешоу - до мільйона доларів.

Відеоконтент буде виключати сцени насилля, грубого гумору і політики, а також оголення. Буде випускатися виключно сімейний формат.

Як повідомлялося, Facebook запустив функцію захисту фотографій.

Нагадаємо, після заборони «ВКонтакте» українці масово перейшли на Facebook.

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО