Проведення дорожньої реформи неможливе без підтримки парламенту – Омелян

Володимир Омелян повідомив про те, що реформа «Укравтодору» вже запущена, і розповів, чого варто очікувати від її проведення.

Про це Омелян розповів у інтерв'ю кореспонденту «Слова і Діла».

За словами заступника міністра, реформа «Укравтодору», що вже стартувала, триватиме два роки.

«Запущена реформа «Укравтодору». Звичайно, вона триватиме не один рік, ми розраховуємо, що це займе ще мінімум 2 роки. Уже завершено інвентаризацію облдорів, яка була необхідна для їх подальшої передачі облдержадміністраціям», – сказав Омелян.

Однак, за його словами, для вдалого продовження реформи необхідно, щоб Рада ухвалила низку «дорожніх» законопроектів, зокрема проект закону №0954 про децентралізацію дорожнього господарства.

«Після його ухвалення дороги будуть розділені на приблизно 50 тис. км державного значення, за них продовжить відповідати «Укравтодор», і 120 тис. км – місцевого значення. Останні разом із грошима на їх утримання та технікою (облдорами) перейдуть в управління місцевій владі. Завдяки цьому місцеві громади самостійно зможуть вирішувати, які дороги, за якою ціною, в яких напрямках ремонтувати або будувати нові», – зазначив заступник міністра.

Також Омелян повідомив, що в Раді очікує ухвалення ще один важливий законопроект – про створення дорожнього фонду. Суть документа, зазначає Омелян, полягає в тому, що всі надходження від акцизів на паливо будуть використовуватися виключно на утримання, ремонт і будівництво доріг.

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО