У МЗС розповіли, скільки витрачає Україна на створення іміджу за кордоном

Близько 7 мільйонів гривень виділяється на підтримку української громади за кордоном. До цієї суми входять витрати й на інформаційні кампанії в світі, які організовує Україна.

Про це в інтерв'ю «Главкому» розповів заступник міністра закордонних справ Вадим Пристайко, пише «Слово і Діло».

Дипломат уточнив, що частина озвученої суми йде в тому числі на підтримку українських клубів, шкіл, встановлення пам'ятників за кордоном, а також популяризацію мови.

Пристайко також розповів, як МЗС створює необхідне інформаційне тло за кордоном.

«Умовно кажучи, мені потрібно, щоб завтра в New York Times вийшла стаття, де ми зможемо розповісти, що насправді відбувається на окупованих територіях Донбасу, про факти насильства й звірства, які вже відомі та зафіксовані. Така публікація, наприклад, коштуватиме десятки тисяч доларів», – повідомив заступник глави МЗС.

Для прикладу, Росія витрачає на просування «політики партії» за кордоном набагато більше. За приблизними оцінками українського МЗС, Москва виділяє на інформаційну кампанію в світі близько двох мільярдів доларів на рік. Ці гроші в основному йдуть на фінансування головних рупорів Кремля, таких як Lifenews, Sputnik news, Russia Today тощо.

У листопаді Державний департамент США заявляв, що Росія щорічно виділяє 1,4 млрд дол. на забезпечення роботи системи пропаганди, яка тридцятьма мовами подає потрібне РФ бачення світових подій.

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО