Посадовці Київського метрополітену могли бути поінформовані про критичний стан тунелю між станціями «Деміївська» та «Либідська» ще до інциденту, що призвів до підтоплення ділянки «синьої» гілки та її закриття в грудні 2023 року.
Про це заявив генеральний прокурор Руслан Кравченко.
Підтоплення метро у Києві: прокуратура спростувала заяви про неякісне будівництвоПрокуратура Києва заявила про отримані результати експертизи, які спростовують заяви КП Київський метрополітен про нібито неякісне будівництво.
Генпрокурор опублікував аудіозаписи телефонних розмов колишнього очільника КП «Київський метрополітен» Віктора Брагінського та головного інженера Віктора Вигівського. Обоє наразі є підозрюваними у справі щодо службової недбалості.
Як зазначає Кравченко, записи датовані початком грудня минулого року й свідчать про те, що посадовці знали про загрозливий технічний стан тунелю і усвідомлювали можливість надзвичайної ситуації з тяжкими наслідками.
У прокуратурі вважають, що керівництво підприємства не забезпечило цілодобове спостереження за станом конструкцій і свідомо приховувало реальний масштаб проблеми. Слідство триває.
Нагадаємо, у Києві у грудні 2023 року закрили рух поїздів між станціями Либідська та Теремки через затоплення тунелю.
У червні 2024 року мер Києва Віталій Кличко назвав причиною аварійної ситуації на синій гілці метро недотримання технологій під час будівництва перегону.
А 23 липня було оголошено про підозру двом посадовцям КП «Київський метрополітен».
Як стало вiдомо, за результатами комісійної будівельно-технічної експертизи зроблено висновки про те, що технічною причиною руйнування тунелю метро стала його неналежна експлуатація.
Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»