У ВМС розповіли, що було найнебезпечнішим в операції з повернення «вишок Бойка»

Читать на русском
Українські спецназівці ризикували життям, щоб дістатися нафтових платформ у Чорному морі на гумових човнах.
фото ГУР

Українські спецназівці ризикували життям, щоб дістатися нафтових платформ у Чорному морі на гумових човнах. Зберігалася небезпека з повітря.

Про це розповів представник Військово-морських сил ЗСУ Дмитро Плетенчук в ефірі Радіо Свобода.

Повернення «вишок Бойка»: ГУР показало унікальні кадри спецопераціїРозвідка оприлюднила ексклюзивні документальні кадри таємної спецоперації ГУР МО України у Чорному морі.

За його словами, найскладніше було дістатися «вишок Бойка» на гумових човнах. Була загроза висадки диверсійних груп із малих човнів на вишки та небезпека з повітря.

«Дістатися такої відстані – це реально треба бути дуже крутими хлопцями, якими «гурівці» і є. Незважаючи на те, що ми звільнили цю зону від присутності російських військових кораблів, все одно її умовно можна вважати сірою, тому що російська авіація там є постійно, на жаль, поки що. Вона веде розвідку і навіть завдає вогневого ураження», – сказав Плетенчук.

Він зазначив, що ситуацію у небі могли б виправити наявність у нас літаків F-16.

Плетенчук також розповів, що російські кораблі припинили заходити в ту частину Чорного моря, де встановлені так звані «вишки Бойка», після того, як було потоплено корабель рф «Василий Бех».

«Але не можна було виключати, що туди може зайти якась диверсійна група з використанням інших маломірних, наприклад, човнів для того, щоб доставити особовий склад. Тому, звичайно, ця операція була ризикованою достатньою мірою», – заявив Плетенчук.

Нагадаємо, 11 вересня в ГУР повідомили про завершення унікальної операції зі встановлення контролю над «вишками Бойка» та низкою бурових платформ.

Також розвідка показала унікальні документальні кадри спецоперації.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: