Компанія Meta розглядає можливість створення платних версій Facebook та Instagram, які не міститимуть реклами для користувачів у Європейському Союзі.
Про це повідомляє The Wall Street Journal.
За словами журналістів, які на умовах анонімності поспілкувалися з джерелами, близькими до компанії, ті, хто платить за підписку на Facebook та Instagram, не бачитимуть реклами в додатках.
«Це може допомогти Meta захиститися від проблем конфіденційності та інших перевірок з боку регуляторів ЄС, надавши користувачам альтернативу рекламним сервісам компанії, які покладаються на аналіз даних людей», – говориться у матеріалі.
За словами представників компанії, Meta і надалі пропонуватиме безкоштовні версії Facebook та Instagram з рекламою в Європейському Союзі.
Скільки коштуватимуть платні версії додатків і коли компанія може їх запустити, наразі невідомо. Представники компанії відмовилися від коментарів.
Нагадаємо, «Слово і діло» розбиралося, в яких країнах і кому не можна користуватися програмою TikTok.
Також повідомлялося, що Meta запустила конкурента Twitter.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»