Мости Києва: скільки потребують ремонту і чи є особливо небезпечні

Читать на русском
Олександр Сергієнкодиректор центру «Інститут міста»

Ситуація в Києві зі шляхопроводами не така жахлива, щоб говорити про загрозу для життя людей.

Про це в коментарі «Слово і Діло» розповів директор аналітичного центру «Інститут міста» Олександр Сергієнко.

За словами експерта, незважаючи на аварійність деяких шляхопроводів, у Києві немає таких об'єктів, які були б у вкрай аварійно-небезпечному стані та загрожували б життю. Генуезька трагедія нам не загрожує, зазначив він.

Експерт додав, що у разі критичного стану шляхопровід просто закривають, ніхто не стане ризикувати.

«За кожен об'єкт відповідає певне комунальне підприємство. Ніхто не стане ризикувати своїм життям і свободою. Апріорі, якби були вкрай аварійні шляхопроводи, їх би закрили», – констатував Сергієнко.

Будівництво Подільсько-Воскресенського моста в Києві: історія питанняПодільсько-Воскресенський міст у Києві задумали будувати ще в 80-ті роки. А реалізацію проєкту почали в 1993 році.

Інша справа, що все шляхопроводи та будь-які інженерно-будівельні об'єкти потребують постійного нагляду, контролю та косметичного або капітального ремонту.

Експерт зазначив, що капремонту потребують 75 київських мостів. За даними КМДА, в цьому році капремонти мостів заплановані на вулиці Богатирській, роботи ведуться на Південному і Шулявському мостах. Також шляхопровід на перетині проспектів Повітрофлотського і Перемоги, уточнив Сергієнко.

Експерт додав, що так само, як із часом потрібно міняти дах у будинку та зношені мережі, так і шляхопроводи потребують ремонту. Це закономірні і неминучі речі, зазначив Сергієнко.

«Крім того, потрібно врахувати, що шляхопроводи постійно під тиском атмосферних змін: дощ, мороз, сніг, ожеледь. Це все псує будівельні конструкції. Якщо потрапляє вода, вона рве все. Немає ще таких мостів, які би під впливом води не іржавіли», – прокоментував Олександр Сергієнко.

Нагадаємо, в 2018 році 200-метровий проліт мосту Моранді в Генуї обрушився під час сильної грози та інтенсивних опадів. Внаслідок обвалення автомобілі, що проїжджали по мосту, падали майже зі 100-метрової висоти, через що близько 30 автомобілів опинилися похованими під залізобетонними уламками.

Раніше «Слово і Діло» розбиралося, що відбувається з одним з найбільш масштабних інфраструктурних проєктів міста – Шулявським мостом.

Нагадаємо також, мер Києва Віталій Кличко в травні пообіцяв, що до кінця 2020 року буде відкрито автомобільне сполучення через Подільсько-Воскресенський міст.

Як починався проєкт і які обіцянки давали політики з приводу будівництва моста – тут.

Також ми писали, що китайська компанія добудує мости в Запоріжжі. На яких умовах і чи буде проїзд платним – за посиланням.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: