Від Жулян до Троєщини: Кубів не виконав обіцянку збудувати нову гілку метро

Читать на русском
Степан Кубів обіцяв збудувати четверту гілку метро, яка з'єднає аеропорт Київ і Троєщину. Проект зараз на самому початку розробки.

Віце-прем'єр-міністр – міністр економічного розвитку і торгівлі Степан Кубів не виконав обіцянку про те, що в Києві буде збудована четверта гілка метро від аеропорту «Київ» до Троєщини.

Обіцянка Кубів давав у жовтні 2017 року, нагадує «Слова і Діла».

«Це величезний проект, який значно поліпшить життя киян і гостей столиці. З аеропорту «Київ» можна буде дістатися на метро майже будь-якої точки міста. Крім того, як і будь-який інфраструктурний проект, будівництво нової гілки метро – це нові робочі місця, державні витрати, а значить, і пожвавлення економіки в регіоні. Я запевнив правління міжнародної групи Pacific Construction, що уряд та КМДА беруть на себе зобов'язання запустити проект і довести його до кінця», – розповів віце-прем'єр.

Міські легенди України. Київ: метро на ТроєщинуУ кожного великого міста є своя печальна легенда: проект чи обіцянка, реалізувати які не вдається роками. У Києві це проект будівництва метро на Троєщину, над яким самі кияни вже навіть втомилися жартувати.

Станом на листопад 2018 року КП «Київський метрополітен» оголосив тендер на техніко-економічне обґрунтування будівництва Подільсько-Вигурівської лінії в напрямку Троєщини. Очікувана вартість проектних робіт складає 148,5 млн грн, їх мають завершити до кінця 2019 року. Початок аукціону запланований на 30 листопада.

З огляду на те, що Кабінет міністрів найближчим часом піде у відставку, а будівництво четвертої гілки метро перебуває на стадії обговорення, Кубів обіцянку не виконав.

Нагадаємо, в листопаді 2018 року мер Києва Віталій Кличко оголосив про початок будівництва метро на Виноградар.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: