Штрафи за порушення правил паркування: за якої умови це спрацює

Читать на русском
Олександр Сергієнкодиректор центру «Інститут міста»

Систему паркування давно потрібно було унормувати, як у цивілізованих країнах. Система почне працювати нормально, якщо водії розумітимуть, що кошти йдуть не до кишені міському голові, як це було за часів Черновецького.

Таку думку в коментарі «Слову і Ділу» висловив директор аналітичного центру «Інститут міста» Олександр Сергієнко.

«Будь-яке правило, постанова, закон працює за умови, коли є батіг, де за невиконання правила є покарання. Покарання у вигляді штрафу може бути цілком дієвим заходом. Інша річ, що має бути розроблений механізм, щоб унеможливити зловживання, волюнтаризм паркувальників», – зазначив Сергієнко.

За його словами, потрібно взяти під контроль водіїв, щоб вони не спекулювали, але й іншу сторону – паркувальників, інспекторів – потрібно контролювати. Систему паркування давно потрібно унормувати, як у цивілізованих країнах.

Звичайно, в Європі сама культура паркування в людей інша. Наприклад, в Угорщині є спеціальні автомати, через які можна спокійно сплатити паркування. При цьому немає інспекторів, уточнив ескперт.

Віталій КличкоМіський голова Києва
Кличко обіцяє презентувати концепцію розвитку сфери паркування весною 2018 рокуСказано 30 грудня 2017 р.Статус обіцянки: Не виконано

«Ніхто нікого не лякає й не примушує. Особливого контролю немає, хіба що опосередкований. Тому очевидно, що культура водіїв висока, а система працює й без особливого контролю», – підкреслив він.

«В Україні інша проблема. Чому багато водіїв не хотіли платити? Річ у тім, що за часів Черновецького цей напрям перетворили на бізнес, здирництво з людей. Звісно, більшість людей це обурювало й зараз є побоювання. Однак, якщо ліквідувати цю стару систему, якщо все налагодити, й люди розумітимуть, що вони платять не до кишені міському голові, то ситуацію з паркуванням можна виправити», – резюмував Олександр Сергієнко.

Як повідомлялося, в Києві вже працюють інспектори, які залишають недбалим водіям попередження та пам’ятку про правила паркування в столиці.

Кличко зазначив, що максимальний штраф становитиме 510 гривень. Авто ж відправлятимуть на штрафмайданчик.

Додамо, ще 30 грудня 2017 року мер Києва Віталій Кличко пообіцяв презентувати концепцію розвитку сфери паркування в столиці, що дозволить навести лад на вулицях. Як виконує обіцянки Кличко на посаді мера – за посиланням.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: