У Кабміні озвучили втрати через будівництво Керченського мосту

Читать на русском
Порт Маріуполя втратив 33 відсотка свого флоту і до 140 тисяч тонн експортної металопродукції на місяць через будівництво Керченського мосту.

Порт Маріуполя втратив 33% свого флоту і до 140 тисяч тонн експортної металопродукції на місяць через будівництво Керченського мосту та обмеження проходу суден, висота яких становить 33 метри і більше.

Про це повідомляє «Слово і Діло» в середу, 13 березня, з посиланням на дані Міністерства з питань тимчасово окупованих територій і внутрішньо переміщених осіб (МінТОТ).

«Внаслідок будівництва Керченського моста Росія обмежила прохід суден по висоті: відтепер судна типу Panamax не можуть проходити через канал. Паралельно з обмеженнями руху суден зараз міліє і замулюється дно. Через невдалу конструкцію Керченського моста важко спрогнозувати все, що відбувається під водою», - зазначив глава МінТОТ Вадим Черниш під час візиту до Маріуполя.

При цьому він заявив, що, незважаючи на блокаду РФ Керченської протоки, Маріупольський порт продовжує працювати й залишається одним із стратегічно важливих підприємств міста. Максимальні потужності порту дозволяють здійснюватиме перевалку вантажу до 21 млн тонн на рік, але після агресії РФ на сході України потужності порту знизилися майже втричі.

Міністр додав, що якщо буде змінюватися характер вантажів, і коли запрацює зерновий термінал, завершення будівництва якого очікується в поточному році, то варто організувати перекваліфікацію працівників порту.

Нагадаємо, в листопаді і початку грудня минулого року були заблоковані порти Бердянськ і Маріуполь. Там зібралися сотні кораблів.

У свою чергу прес-секретар президента РФ Дмитро Пєсков заявив, що Керченська протока, як і раніше, відкрита для судноплавства, у тому числі і для українських кораблів.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: