Онлайн-сервіс Укрзалізниці з придбання квитків тимчасово не працює. На ньому ведуться технічні роботи.
Як пише «Слово і Діло», про це повідомляє Укрзалізниця у вівторок, 19 лютого.
Так, за спроби зайти в онлайн-систему придбання квитків вона не відкривається, а з'являється повідомлення: «Ви бачите цю сторінку, тому що як раз в цей момент ми працюємо над оновленням програмного забезпечення сайту. Ви можете відвідати сайт пізніше, або дочекатися автоматичного оновлення сторінки».
В Укрзалізниці сподіваються, що роботи з оновлення сайті завершаться «найближчим часом».
Нагадаємо, в листопаді 2018 року Укрзалізниця призупинила продаж квитків на поїзди далекого прямування з відправленням після 9 грудня. Після того, як продаж було відновлено, перевізник за добу, 5 грудня, оформив рекордну кількість проїзних документів - 347 тисяч.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»