Старий Бескидський тунель вирішили закрити

Читать на русском
На станції Бескид Ужгородської дирекції залізничних перевезень Львівської залізниці почалися роботи з консервації старого Бескидського одноколійного тунелю.

На станції Бескид Ужгородської дирекції залізничних перевезень Львівської залізниці почалися роботи з консервації старого Бескидського одноколійного тунелю.

Як пише «Слово і Діло», про це повідомили у прес-службі «Укрзалізниці».

За інформацією начальника дирекції з будівництва Бескидського тунелю Миколи Дідуха, в старому тунелі спочатку демонтують контактну мережу й сигнальне обладнання, після чого – шляхи. Демонтаж шляху виконуватиме Ужгородська колійна машинна станція.

Зазначається, що тунель експлуатувався понад 100 років.

Нагадаємо, 24 травня президент України Петро Порошенко відкрив Бескидський залізничний тунель, який є важливою логістичної складової маршрутів експорту української продукції до Євросоюзу.

Бескидський тунель – другий за довжиною (після Лутугинського) залізничний тунель в Україні, є частиною Львівської залізниці. Тунель був збудований у 1886 році й уже вичерпав свій експлуатаційний ресурс.

Крім того, тунель є єдиною одноколійною ділянкою на всій довжині V Критського коридору, що проходить територією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії (Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів).

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: