«Укрзалізниця» відновила послугу онлайн-повернення квитків

Читать на русском
Укрзалізниця відновила в п'ятницю, 19 січня, послугу повернення електронних квитків через інтернет.

«Укрзалізниця» в п'ятницю, 19 січня, відновила послугу повернення електронних квитків через інтернет.

Як інформує «Слово і Діло», про це повідомляє в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов у Facebook.

Омелян не бачить майбутнього в поїздах «Укрзалізниці»Міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що «Укрзалізниця» повинна концентруватися тільки на перевезеннях і всебічно розвивати виключно їх.

«Сьогодні відновили послугу повернення електронних квитків через інтернет», – написав він.

Крацов нагадав, що призупинка цієї функції – тимчасовий вимушений крок, яким «Укрзалізниця» захистила своїх клієнтів від штучного дефіциту та спекуляцій із квитками в період новорічних та різдвяних свят.

«Такі дії – це оперативні й точкові заходи реагування. Наша мета – зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі – доступними та комфортними», – наголосив керівник компанії.

Для цього, за його словами, залізниця розширює можливості онлайн-системи продажу квитків, призначає нові та додаткові поїзди, адже залізничний транспорт залишається найпопулярнішим в Україні.

Крацов повідомив, що під час цьогорічних зимових свят (22.12.2017-11.01.2018) поїздами подорожували 2,4 млн пасажирів, що більше за аналогічний період минулого року на 96,2 тис. осіб.

Як повідомлялося, ПАТ «Укрзалізниця» з 12 грудня 2017 року тимчасово призупинило послугу повернення квитків через інтернет, щоб не допустити штучного дефіциту з проїзними документами та спекуляцій із ними.

Раніше «Укрзалізниця» запустила продаж онлайн-квитків із пересадкою.


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...