Китайці мріють запустити метро на Троєщину: стали відомі подробиці

Читать на русском
Попередня вартість проекту будівництва в Києві гілки метро в напрямку житлового масиву Троєщина складає 2 млрд доларів, 85% з яких будуть забезпечені інвестором.

Попередня вартість проекту будівництва в Києві гілки метро в напрямку житлового масиву Троєщина складає 2 млрд доларів, 85% з яких будуть забезпечені інвестором.

Про це у себе в Facebook повідомив перший віце-прем'єр-міністр Мінекономрозвитку Степан Кубів, пише «Слово і Діло».

За його словами, проект передбачає будівництво 13 станцій.

«18 кілометрів, 13 станцій, 4 гілки. Говорив сьогодні про будівництво гілки київського метро з Троєщини до аеропорту "Київ" з китайськими інвесторами. Попередня вартість проекту складає 2 млрд доларів, 85% з них забезпечуватиме китайська сторона (кредит 20 років під 2% річних). 15% проекту фінансуватиметься на кошти Київської міської державної адміністрації - КМДА», - розповів Кубів.

Перший віце-прем'єр зазначив, що найближчим часом почне працювати робоча група з представників компанії, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, ДІФКУ, Київського метрополітену, які складуть текст остаточної угоди.

Степан КубівНародний депутат України

«Після підписання ми зможемо почати будівництво», - пообіцяв Кубів.

Він підкреслив, що після введення гілки в експлуатацію, з аеропорту Київ можна буде дістатися на метро майже в будь-яку точку міста.

«Це великий проект, який значно покращить життя киян і гостей столиці. Тепер з аеропорту Київ можна буде дістатися на метро майже в будь-яку точку міста. Крім того, як і будь-який інфраструктурний проект, будівництво нової гілки метро - це нові робочі місця, державні кошти, а значить - пожвавлення економіки в регіоні», - зазначив перший віце-прем'єр.

Він також підкреслив, що в рамках проекту уряд та КМДА взяли на себе певні зобов'язання перед інвестором.

«Я запевнив правління міжнародної групи Pacific Construction, що уряд та КМДА беруть на себе зобов'язання запустити проект і довести його до кінця», - повідомив Кубів.

Нагадаємо, китайські компанії виступлять у ролі керуючого партнера в будівництві гілки київського метро на Троєщину.

Раніше в КМДА розповіли, якою буде нова гілка метро на Троєщину.

Нагадаємо, китайський Консорціум запропонував допомогу в будівництві метро на Троєщину і Подільсько-Воскресенського моста.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: