Facebook планує змінити підхід до політичної реклами перед виборами до Конгресу США

Читать на русском
Компанія має намір внести зміни до механізму публікації політичної реклами перед виборами до Конгресу США восени 2018 року.

Компанія Facebook планує переглянути ставлення до політичної реклами й може внести зміни до механізму її публікації перед виборами губернаторів та до Конгресу США восени 2018 року.

Про це заявив головний технічний директор Facebook Майк Шрепфер, повідомляє Reuters, передає «Слово і Діло».

Трамп викрив Facebook і ЗМІ в змовіПрезидент США Дональд Трамп звинуватив Facebook і низку американських ЗМІ у ворожій політиці щодо його політичного курсу.

Відзначається, що нововведення безпосередньо пов'язані з можливим втручанням Росії у виборчий процес під час виборів президента США в 2016 році.

«Ми зараз активно працюємо, компанія приділяє цьому велику увагу, щоб домогтися покращень на регулярній основі», – заявив Шрепфер.

Він додав, що користувачів очікують «регулярні оновлення й зміни», проте їх впровадження буде непростим, оскільки Facebook не хоче «заглушити легальний спіч» через колосальний обсяг матеріалу в соцмережі.

«Ми багато інвестуємо в технічні рішення, тому що працюємо в безпрецедентних масштабах», – сказав представник Facebook.

Нагадаємо, в Росії заявляли про плани заблокувати Facebook.

Раніше повідомлялося, що президент США Дональд Трамп не вірить у те, що Росія могла вплинути на американських виборців за допомогою постів у Facebook.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: