Компанія Facebook планує переглянути ставлення до політичної реклами й може внести зміни до механізму її публікації перед виборами губернаторів та до Конгресу США восени 2018 року.
Про це заявив головний технічний директор Facebook Майк Шрепфер, повідомляє Reuters, передає «Слово і Діло».
Відзначається, що нововведення безпосередньо пов'язані з можливим втручанням Росії у виборчий процес під час виборів президента США в 2016 році.
«Ми зараз активно працюємо, компанія приділяє цьому велику увагу, щоб домогтися покращень на регулярній основі», – заявив Шрепфер.
Він додав, що користувачів очікують «регулярні оновлення й зміни», проте їх впровадження буде непростим, оскільки Facebook не хоче «заглушити легальний спіч» через колосальний обсяг матеріалу в соцмережі.
«Ми багато інвестуємо в технічні рішення, тому що працюємо в безпрецедентних масштабах», – сказав представник Facebook.
Нагадаємо, в Росії заявляли про плани заблокувати Facebook.
Раніше повідомлялося, що президент США Дональд Трамп не вірить у те, що Росія могла вплинути на американських виборців за допомогою постів у Facebook.
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»