Компанія Google розробляє технологію публікації новин з медіаконтентом за аналогією з додатком Snapchat.
Про це повідомляє vc.ru з посиланням на The Wall Street Journal, пише «Слово і Діло».
Проект має назву Stamp, де St значить Stories («історії»), а amp - Accelerated Mobile Pages - сервіс для створення новинних статей, що швидко завантажуються в мобільних браузерах. Останній Google розвиває з 2015 року.
Відзначається, що Stamp буде представлений після 7 серпня. З його допомогою ЗМІ і бренди зможуть створювати «історії» - перегортати слайди з текстом, фото і відео.
Stamp буде прив'язаний до пошуку Google. Крім того, видавці зможуть публікувати створені «історії» на своїх сайтах, в той час як створені в Snapchat контент доступний для перегляду тільки в додатку сервісу.
За даними видання, Google вела переговори про використання Stamp з Vox Media, CNN, Time, The Washington Post і іншими медіакомпаніями. Деталі переговорів і можливих угод невідомі.
Раніше Google запустив для користувачів персоналізовану стрічку.
Як відомо, Єврокомісія оштрафувала Google на 2,4 мільярда євро.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»