В ЄС хочуть запровадити квоти на виробництво електромобілів

Читать на русском
З 2025 року Європейська комісія планує запровадження обов'язкових квот на випуск і збут електромобілів.

Єврокомісія вивчає можливість запровадження для концернів із 2025 року обов'язкових квот на випуск і збут електромобілів і транспортних засобів із низьким рівнем викиду шкідливих речовин.

Про це в понеділок повідомила німецька газета Handelsblatt з посиланням на джерела в ЄС, передає «Слово і Діло».

Андрій СадовийМіський голова Львова
Садовий запевнив, що до кінця 2017 року міськрада зможе поступово перейти на електромобіліСказано 5 червня 2015 р.Статус обіцянки: Не виконано

Таким чином Єврокомісія має намір прискорити процес відходу від використання в автомобілях традиційних двигунів внутрішнього згоряння. До кінця року планується представити пакет заходів із розвитку «ощадливої клімат-мобільності».

До них, можливо, належатимуть квоти з мінімального числа електромобілів, які повинні будуть виробляти та збувати автоконцерни, й більш суворі норми щодо викидів шкідливих речовин.

Асоціація автовиробників Німеччини (VDA) висловила стурбованість з приводу звістки ЄС про заплановані квоти. В організації заявили, що такі нововведення є помилковими. За словами представників VDA, продаж електрокарів залежить від низки факторів, однак на багато з них навіть самі виробники не завжди можуть вплинути.

Mercedes за ціною ВАЗа: схеми купівлі та полювання влади на власників авто з єврономерамиПолітичний експерт розповів про головні ризики та виклики в проблемі розмитнення авто на іноземній реєстрації.

Влада Німеччини та автомобільні компанії зараз намагаються знайти шляхи виходу з низки скандалів, пов'язаних із маніпуляціями з показниками викидів шкідливих речовин у дизельних авто, в яких була викрита низка виробників.

Відзначимо, що більш ніж половина опитаних жителів Німеччини перестали довіряти німецьким автомобілебудівникам.

Нагадаємо, що в Україні також обговорюється питання запровадження пільг на купівлю електромобілів.

Раніше повідомлялося, скільки автомобілів за три роки завезли в Україну без реєстрації.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: