«Укрзалізниця» в цифрах і фактах: як працює основний перевізник України

Читать на русском

У п’ятницю, 4 серпня, міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив про те, що, відповідно до ухвали Окружного адміністративного суду Києва, січневе рішення Кабінету міністрів про виведення ПАТ «Укрзалізниця» з підпорядкування Мінінфраструктури й передачу в безпосереднє управління уряду визнане незаконним. Таким чином Омелян повернув собі контроль над одним із головних активів свого відомства. Днями «Слово і Діло» проаналізувало обіцянки політиків, які стосуються роботи української залізниці. Тепер пропонуємо дізнатися про те, як ідуть справи у ПАТ і що отримає «у спадок» Омелян – мовою цифр і фактів, візуалізованих порталом.

На сьогодні УЗ об’єднує 6 регіональних залізниць та низку супутніх підприємств і об’єднань, на який працюють разом порядка 300 тис. людей. В правлінні «Укрзалізниці» перебувають 21,6 тис. км. Колій, 123 тис. вагонів і 4 тис. локомотивів. Усе це дає можливість підприємству здійснювати 60% вантажних і 38% пасажирських перевезень по країні.

Так, у 2016 році українська залізниця перевезла 439 млн пасажирів, із них швидкісними потягами скористалися близько 4 млн. Сукупна маса перевезеного вантажу за рік склала 344,3 млн тонн, а обсяг сплачених податків – 15 млрд грн. При цьому торік ПАТ отримало прибутку на суму 303 млн грн (сукупний дохід же склав 78,9 млрд грн). В оновлення рухомого складу торік керівництво інвестувало 2,8 млрд грн (хоча планувалося вкласти 5,6 млрд грн).

У планах на 2017 рік – придбати 50 нових та модернізувати 200 старих пасажирських вагонів, відремонтувати 360 локомотивів, 25 пасажирських платформ і 4 вокзали, а також закупити ще 4 швидкісних пасажирських потяги, 6 рейкових автобусів і 15 локомотивів. Дохід УЗ за перш півріччя 2017 року склав 35,3 млрд грн, з них чистий прибуток становить 122,5 млн грн. Цьогоріч на оновлення рухомого складу «Укрзалізниця» планує витратити 12,5 млрд грн.

Детальніше про роботу «Укрзалізниці» – в інфографіці «Слова і Діла».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: