Замість ямкового ремонту у столиці проводиться поточний середній ремонт – ямковий ремонт на всю вулицю одним накриттям.
Про це повідомив генеральний директор корпорації Олександр Густелев в ефірі «5 каналу», повідомляє «Слово і Діло».
За його словами, в 2015 році Київ закупив спеціальні машини для заливки тріщин і активно їх використовує, щоб уникнути подальшого руйнування дороги.
Крім того, він повідомив про намір відмовитися від ямкового ремонту в столиці.
«Сьогодні замість ямкового ремонту проводиться поточний середній ремонт – це ямковий ремонт на всю вулицю одним накриттям. Таким чином в минулому році зроблено міст Патона, вул. Ярославів Вал і ще 44 об'єкта», – уточнив він.
При цьому він зазначив, що більшість столичних проблемних доріг не ремонтувалися 30 років і більше.
«Сьогодні дуже багато нарікань на деякі дороги Києва, справедливих нарікань на неможливість там проїхати. Але треба згадати, коли вони в останній раз ремонтувалися, як, наприклад вул. Теліги, Повітрофлотський проспект, Кільцева – ці дороги в останній раз ремонтувалися в 70-ті роки», – сказав керівник «Київавтодору».
Нагадаємо, що близько 89,9% вулиць і доріг Києва на даний момент потребують термінового ремонту.
Раніше повідомлялось, що Угорщина виділила Україні 50 мільйонів євро на ремонт доріг.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»